Please.

Stort fail. Har spårat upp min jacka, glömde den mycket riktigt på vår granne CaféKontoret. (Hur lyckades jag med det?) Gick dit och tjejen bakom baren kände igen beskrivningen och sa att hon sett den i söndags när hon jobbade. MEN. Nu kunde hon inte hitta den. Hon fick mitt nummer och skulle höra av sig om den dök upp.

- Någon random person har snott den (chans att få tillbaka den obefintlig)
- Någon i personalen har tagit hem den (chans att få tillbaka den lite större men fortfarande deprimerande liten)
- Tjejen var slarvig när hon letade och den finns där någonstans (chans att få tillbaka den stor)

Jag hoppas, hoppas, hoppas att det är teori nummer 3. jag vill ha tillbaka min jacka!! Vad ska jag annars ha på mig i höst? Jag kommer att frysa ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback