vrak av nerver?

Pms much? Skulle gå över till Cafékontoret för att fråga efter min jacka igen men upptäckte att systern tagit med sig båda nycklarna så jag kan inte gå ut. (Eller ut kommer jag ju, men in igen kommer jag inte) Började seriöst nästan att gråta. Var tvungen att tvinga tillbaka tårarna. Inte okej på en fläck. Skärp sig nu.
-
En annan grej som går emot mig är min mobil som har fått spunk, av och till kan man inte ringa ifrån den och den tar inte emot samtal. Jättebra när jag sitter på helspänn hela dagarna i väntan på att eventuella arbetsgivare ska ringa. Inte kul.
-
Jag vill ha ett jobb, och jag vill ha tillbaka min jacka, och just nu är jag väldigt ledsen. Det är synd om mig.

Kommentarer
Postat av: kissbeth

Men lilla vännen! Har lite pms jag också, förstod inte en instuderingsfråga och tänkte, "äh jag hoppar över till nästa och går tillbaka när jag gjort dom andra".. men sen fattade jag ingen fråga och satt med darrande läpp:P Sen förstod jag att frågorna var så lätta att jag överanalyserade dem. Ungefär som när man letar efter glasögonen i en timme medan dom ligger retsamt och väntar på en på huvudet. Inte ok, men desto roligare i efterhand;) saknar dig vännen<3

2010-09-16 @ 18:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback