Bye bye Australia.

En natt kvar på hostel, imorgon kl 11.30 går planet mot Kina. 14 timmar och 40 minuters flygning. Sen en härlig mellanlandning på 14 timmar. En till flygresa på 9 timmar för att sen vänta på Arlanda i 4 timmar. 1 timme i luften innan jag landar i Östersund. 45 minuter i bil och sen är jag HEMMA.

Sista dagarna i Sydney har ägnats åt att semestra och bara chilla. Har blivit lite brun, lite röd och fått hypokondrikertankar om hudcancer. Men det ska nog gå bra.
-
Nu är den stora frågan: Vad fan ska jag göra på onsdag morgon? Vad är planen? Har egentligen ingen aning men det löser sig nog. Det brukar göra det :)
-
Kom på att Starlight med Muse passar mitt liv rätt bra just nu:
-
Far away
This ship has taken me far away
Far away from the memories
Of the people who care if I live or die

The Starlight
I will be chasing a starlight
Until the end of my life
I don't know if it's worth it anymore


IDAG




PÅ TISDAG

Kommentarer
Postat av: Skog

Om du vill kan vi ses på stan och ta en lunch och fira att du är hemma? :)



Jag har en läkartid på morgonen, är klar vid tio. Och sedan på kvällen så ska jag och Martin på revyn. Men om du vill och orkar så kan vi ses mitt på dagen.

Postat av: Mairon

Får se om jag orkar, kommer att vara hemma i Brunflo vid 23 nån gång på tisdag så jag kommer nog att vara ganska mör på onsdagen :P Men jag hör av mig när jag har återhämtat mig! :)

2011-01-16 @ 21:20:09
Postat av: Anja

ar sa jakla avis pa dig som aker hem!!! forsokte overtala C att dra hem och sticka till Norge och jobba istallet, men det gick han inte med pa :( Beijing Airport ar sjukt trakig (som du vet eftersom att du redan varit dar), men kop en sudokubok sa flyger timmarna forbi! trevlig resa!

2011-01-17 @ 01:37:53
Postat av: Daniel Vardakis Lembke

Chacha, kika in på Stockholms största heterosexuella blogg, skriven av mig! :)

2011-01-17 @ 02:16:34
URL: http://dannebooy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback