Dagens låt: Lady gaga - Beautiful, dirty, rich.

Lite dryg dag på jobbet, för det första så fick jag lunchrast ganska sent så det ända som fanns kvar var fisk-och-potatis-gratäng med räkor i. Äckelpäckel. För det andra fick jag spunk på mrs Jamaica, som blev sur på mig för att jag följde chefens order. Tjejen som vanligtvis fyller på lagret av dricka, pappersmuggar etc. till kaffe/smörgås-baren och restaurangen var ledig så chefen bad mig göra det istället. Det tyckte inte mrs Jamica för enligt henne var det inte mitt jobb, mitt jobb är tydligen att göra som hon säger. Synd för henne att hon inte har något att säga till om.

Cykelturen hem fick mig i alla fall på bra humör igen, älskar att cykla i London, och jag kan tala om för er, att akta er vad sexig jag ser ut i min hjälm och min reflexväst.

Föresten så tittade jag på första avsnittet av julkalendern, och jag godkänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback