hur kan det redan vara onsdagkväll?

Började dagen med att skära mig på omslaget när jag satte på mig linserna imorse. Papercut är det värsta som finns. När man sen sprayar hårspray i såret blir det inte direkt bättre. Det regnade både på väg till och från jobbet, måste pumpa mitt cykeldäck som det hela tiden pyser luft ur. En av mina arbetsskjortor har krymt i tvätten. Skitfånigt för en annan skjorta som var med i samma tvätt krympte inte. Skumt.

MEN. Trots alla dessa irritationsmoment har jag varit på bra humör hela dagen. Trivs riktigt bra här. I min lägenhet, på mitt jobb, i min stad, love it! :)

Sen kom Josse och hälsade på här i BethNAL (:P) Green och vi gick och tog en öl på Fika, swedish bar and grill, mysigt värre, vi var egentligen på väg till ett annat ställe men det kunde vi inte hitta, men det gick bra ändå :)

Imorgon är torsdag, igen, hujeda mig vad tiden går fort, jul om tre veckor.

Kommentarer
Postat av: Anja

hihi,jag vet inte vart du bor men jag bor i BethNAL green :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback