Söndagsmys i östra London.

Har inte gjort så mkt idag,
tog en promenad till söndagsmarknaden på Brick lane men det regnade som fan så det var inte mkt till marknad. Gick och köpte en reflexväst så att jag syns bättre när jag cyklar till jobbet, och sen fick det vara nog, jag gick hem.

Har möblerat om lite grann på mitt rum, har bla fått en skrivbord, mina flatmates var på Ikea igår och köpte ett nytt skrivbord så jag fick deras gamla. Dessutom köpte de gardiner åt mig, de tyckte väl synd om mig för att mitt rum såg ut som en fängelsecell. Nu ser det iaf lite mysigare och hemtrevligare ut.

Ikväll ska jag och Anja baka pepparkakor av det som är kvar av degen vi köpte igår, vi har nämligen tuggat i oss halva degen redan. Dessutom har vi en flaska glögg. Och Anja har ställt i ordning 4 st värmeljus som vi ska ha som adventsljusstake, man tager vad man haver :)

det var allt, tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Kissbeth

Mairon, du är mer mogen än mig. Mamma hade gråtig av lycka om hon fick veta att jag köpt en reflexväst alldeles själv:P

2009-11-30 @ 16:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback