Trial shift.

Jag lärde mig en läxa idag. Klev upp, borstade tänderna men bestämde mig för att spara kissandet till precis innan det var dags att gå, känner mig själv och vet att jag annars skulle ha kissat två gånger, ena gången i förebyggande syfte (jag vet, jag vet inte heller varför jag skriver om sånt här på bloggen) men i alla fall. det var jävligt dumt av mig för så fort jag gick ut ur badrummet gick en av mina flatmates in och duschade. Så jag hann inte kissa. Alls. En hel natts blåsa samlad i mig. Så jag fick åka iväg till jobbet superkissnödig. Mental note to self: never do that again.

Första dagen på nya jobbet gick hur bra som helst. Eftersom det igår var lite krångel med att ta sig fram med tunnelbanan åkte jag i god tid idag, kom lite för tidigt och satte mig på starbucks och åt en yougurt. Och kissade!!

Hela dagen gick jättebra, Lex, tjejen som visade mig allt var snäll och trevlig, lika så alla andra. Själva jobbet är inget komplicerat, kände mig inte alls lika mkt fisk på land som på baren jag gjorde trial shift hos.
Och när dagen var slut var det inget tvivel om saken att jag inte skulle få jobbet, AWESOME! Jag har jobb!!!

Nu måste jag bara hitta en cykel så att jag kan ta mig dit och hem varje dag utan att det kostar skjortan.
cykel cykel cykel. Nu nu nu.

Imorgon ska jag jobba :D


Kommentarer
Postat av: anja

hehehehe ja du det där kissproblemet känner jag igen! fast det brukar hända när jag ska borsta tänderna också.. fattar inte varför vissa människor inte kan duscha i 5 min utan måste stå och dryga i 20!!!! Jag är ledig imorrn och på fredag, så imorrn kväll kan vi hitta på nåt mysigt!

Är ledig lördag OCH söndag nästa vecka, så vi kommer hinna ses ;) Nu sker ju all våran kommunikation genom bloggkommentarer och sms! lite komiskt är det allt :) lycka till på jobbet imorrn! puss

Postat av: Johannes

Hahaha.

Men vad kul att du fick jobbet. Du klarar dig verkligen alltid på den fronten;)



Take care!

2009-11-19 @ 14:34:36
URL: http://bergqvizt.blogspot.com
Postat av: Anonym

kan du inte fixa en frågestund snart (om du sysslar med sånt)? :)

2009-11-19 @ 15:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback