Wonderful monday!

Har haft en riktigt bra dag idag, allt har gått rätt och jag har varit på bra humör hela dagen.

-Vaknade och cyklade till jobbet, älskar att cykla i London, och idag körde jag dessutom rätt väg, vilket gör det hela mkt bättre.
- Fick reda på att jag hade räknat fel på lönen, tjänar nästan 300 pund mer än jag trodde, AWESOME!!!
- Smakade lunchen som de serverar i restauranen (som jag får äta av gratis) och den var sjukt god, mat-himmlen, hej!
- Cyklade hem, genom London, min stad där jag bor :)
- Snackade med min flatmate och bff Anja (dålig grej är att hon jobbar kväll hela veckan och jag jobbar dag, så vi kommer inte att ses igen förän på lördag, sucks)
- Gick till Tesco och handlade All bran (och lite annat smått och gott, nu behöver jag inte handla på ett tag)
- Har suttit på rummet och chillat och druckit te och kollat runt på biljetter och priset på olika grejer här i London. Tex Peter Pan, vill se! 

Nu ska jag gå och lägga mig och ladda batterierna inför imorgon,

hujeda mig :)

Kommentarer
Postat av: anja

oh yes, see u Sat! hahahaha. men helgen får vi se till att utnyttja till max :D inte för att jag kommer ha några pengar, får lön på måndag, men ändå! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback