All Hallows eve.

Party kväll igår. Var utspökad till vampyr med mina "Sexy bites" som jag köpte i Arizona, det är huggtänder i plast som man gjuter till att passa sina egna tänder, ser väldigt verkligt ut. Det var tyvärr inte direkt en höjdarkväll, och att betala 100 spänn inträde på krogen var inte direkt värt pengarna. Dessutom trillade jag ner i ett hål i dansgolvet (!!) och har nu två rejäla blåmärken på benet, både mams och moster tycker att jag ska stämma skiten ur de jävlarna, well, jag åker ju till London om en vecka nu så jag hinner nog inte göra det innan jag åker.

Men men, det var roligt ändå :)

Idag gick jag, lillsyster, mams, moster och två kusinpojkar och såg Upp, diggar den filmen skarpt, såg den i USA med mina värdbarn och jag grät lika mkt då som nu, väldigt fin och sorglig film som jag rekomnederar alla att se. En rolig grej var att de hade översatt namnet Kevin till Kenneth, och jag måste säga att Kenneth är ett klart mycket coolare namn, plus i kanten till översättarna.

Klockan är över tolv så nu är det officiellt NOVEMBER. Jag fyller 20 om 5 dagar, och jag åker till Göteborg om exakt en vecka. Sweet!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback