oa hela natten.

Kan verkligen inte komma till ro ikväll. Klockan är snart ett på natten och jag har precis rensat ur min garderob. Ska väl ta och gå och lägga mig snart men jag känner mig inte trött nog. Så jag sitter nog uppe och pysslar ett tag till.

Farmor och och hennes sambo kom på middag idag, för att fira mig :) De åker till Cypern på söndag och blir borta ända till februari så vi firade min födelsedag med dem idag istället för nästa fredag. Jag fick en jättefin grön stekpanna.

Det var jag som var kvällens kock, tacopaj till varmrätt och en alldes underbart maffig vit kladdkaka, gjord på vit choklad. Tror att hela familjen hamnade i matkoma.

Halloween-fest imorn och jag ägnade en timme idag åt att försöka få till mina huggtänder. Köpte de på en halloween store i Arizona förra året, de är skitsnygga, kostade över 20 dollar, men de är så jävla svåra att få till. Det är ett häftmasse-liknande material som man måste smälta och sen gjuta till att sitta fast på tänderna och det är nästan omöjligt att få till det rätt. Suck, ska fortsätta pyssla med det imorn.

Good night.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback