slut på sommartider.

Skypade med min värdfamilj idag :) Saknar dem verkligen, speciellt min värdmamma som faktiskt var en av mina bästa kompisar där borta, kunde prata med henne om nästan allt. Saknar mina små älskade snorungar också, de var inte lika intresserade av att prata med mig idag som de har varit annars, men det förstår jag ju, de har annat för sig och jag är nöjd även om de bara pratar med mig lite grann. Host mom har fortfarande fått för sig att hon ska betala min biljett när jag åker och hälsar på mig, aint gonna happen.

Imorn ska klockan ställas om och jag är en aning nervös över att jag inte ska vakna i tid imorn, jobbar 7-12 och det vore inte så kul om jag försov mig bara för att jag är för retarded för att kunna ställa om klockan rätt.

Lillsyster har höstlov nu, så jag är inte längre ensam på dagarna, trevligt.  

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback