Oh hot damn, this is my jam...

Ring, ring, bara du slog en signal. Ja, har gått omkring och haft ett krampaktigt tag om mobilen ifall de skulle ringa från Goexcellent, där jag var på intervju i måndags. Nämligen så hade de lovat att ringa senast torsdag med ett ja eller nej. Idag ringde dem. Och det blev... J-fucking-A.


Plats för tjut, skrik och att springa runt hysteriskt i mycket små cirklar.

Jag har jobb. Jag är anställd. Jag kommer att få pengar. Det kommer att gå bra. Jag behöver inte bli hora. Och ja, jag ska bli den bästa telefonförsäljaren of all times, it's gonna be legen...wait for it...

DAIRY.

Och föresten har systern också fått jobb. Glädjeflaggan viftas för det också. Och imorgon är det valborg, då ska spriten flöda. Eller jao, typ.

Kommentarer
Postat av: Skog

Vart jobbar systran då?

2010-04-29 @ 17:39:43
Postat av: Anja

Åh nej! Behöver du inte bli hora? Det hade säkerligen varit en spännande karriär!!

Postat av: Kissbeth

Grett:D

2010-04-30 @ 17:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback