Every other day of the week is fiiiiiiiiiiiiiiiiiiine.

Måndagmorgon. Arbetslös. Mellan två jobb. Arbetssökande, eller det vackra norska ordet Arbetsfri.
Kunde absolut inte sova i natt, låg och vred mig och mojsade runt och kom inte till ro förrän efter ett. Och imorse vaknade jag klockan åtta utan att kunna somna om.
-
Planer för dagen:
- Svara på jobb-annonser
- Gå till matbutiken runt hörnet som söker personal och lämna cv
- Köpa födelsedagskort till mormor
*
Och sen faktiskt bara njuta av att jag inte jobbar och kanske se på "Hur jag träffade din mor".
Färgade håret igår, rätt nöjd, men kameran dog efter ett kort, det är därför jag ser lite lätt mongo ut.
FÖRE
EFTER

Kommentarer
Postat av: Anja

men vad fin färg! jättesnyggt och fräscht :) Och förresten är arbetsfri ett väldigt bra ord, det borde vi låna över till svenskan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback