Friday is the day.


Egentligen är jag inte så här sur just nu, jag ville bara lägga upp en bild och den här var så rolig. Roligt också att jag var 17 år och 11 månader på den här bilden, och inte 12 som jag ser ut att vara.

Nu är jag arbetslös. Kan inte längre kalla mig telefonsäljare, och det känns fucking good!
Men det gick väldigt fort måste jag säga, blev verkligen påkörd av en ångvält, men ångrar det verkligen inte, jobb kommer och går, men man har ju faktiskt bara en själ och den måste man vara snäll mot ibland.

De kaxiga och stöddiga svenskarna är borta nu och de snälla svenskarna flyttade upp från källarn och in i Svinets rum. Och plötsligt så hade två svenska killar flyttat in i källaren. Saker händer fort här mår jag säga.
Och Skog, jag hade bytt ut Somaliern any day.... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback