Julafton 2010

Stress innan Kalle och jag pallade inte riktigt trycket, blev lite nervös, men det gick bra. Pendlade sen mellan Kalle och att hjälpa till med middagen. Blev väldigt besviken när snapsen ställdes in pga mormors närvaro, jag som sett fram emot det. Sen kom tomten som hade en väldigt feminin röst och råkade slänga in lite norska, men hon, hrm, jag menar han gjorde ett väldigt bra jobb och alla blev nöjda med sina klappar, i alla fall jag. En av kussarna blev årets I-lands barn och började gråta när han fick plastmotorcyklar som han inte önskat sig. Jag fick bland annat monopol-pengar...jag menar Australiensiska pengar. Sen blev det Kalle-Berra Johnssons julafton som tack vare dagens teknik sköts fram till halv åtta. Det var fan i mig det finaste jag har hört sen jag konfirmerades. Efter det introducerades mor och mostrarna för Torkel i knipa och det var en riktig hit. Man vet aldrig när man kan behöva ett schysst järnrör.

Summasummarum en väldigt GOD JUL. :D

Kommentarer
Postat av: Anja

50dollarn ser ut som gayflaggan!!

2010-12-26 @ 03:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback