Life babe.

Förlåt Elisabeth. Men jag har inte så mkt intressant att skriva om. Jag har börjat på ett blogginlägg ungefär 3 gånger. Och sen insett att det bara blir tråk av det hela. Jag ligger lite i dvala just nu. Jag jobbar. Och jobbar. Och jobbar. Och när jag inte gör det så går jag ut med hundarna eller ser på Biggest loser med min mamma. Eller ser på Glee.
Eller får lite ångest över vad jag ska bli när jag blir stor. Eller taggar upp mig själv inför Australien-tjolahoppet. Längtar till jul gör jag också. Och fular mig med lillasyster. Inte så mycket bloggmaterial alltså.
-
Men om det nu ska bli ett blogginlägg. Imorgon kommer jag att få medicin-delegering! Spännande! Lite onödigt egentligen eftersom jag bara ska jobba i en vecka till. Men det ska bli roligt och jag tackar inte nej till en till grej att lägga på mitt CV.
-
På fredag ska jag hälsa på min mormor. I helgen blir det jooooooooooooooooooooooobb.

Kommentarer
Postat av: Kissbeth

Tack för bloggandet:) Blir lite orolig när du inte skriver. Hur lite man än kan ha för sig så brukar det finnas något man tänkt på. Och jag gillar ditt tänk:) Och angående din energinivå (dvs 0)så är du inte ensam! Jag har lust att gå i ide på riktigt. Jag sover så fort jag bara kan; på tåget, på massagebänkarna på skolan, i soffan hemma, i föreläsningssalarna och självklart i sängen.. Men jag vill helst gå och lägga mig vid 20:00 men det verkar inte vara allmänt accepterat så då måste jag lida i nån timme tills det är okej att sova. Och grattis till delegeringen:) Alltid roligt att få känna sig lite viktig:)

2010-12-09 @ 13:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback