helg gott folk, helg.

Har precis tittat på pulp fiction med Anja, jag gillade den, det gjorde inte Anja, smaken är som baken helt enkelt. Nu är klockan lite över midnatt och jag är alldeles för pigg för att gå och lägga mig. Firar fortfarande helgens ankomst. Inte för att jag har så mkt planerat, imorgon har jag en massa småtråkiga ärenden att ta itu med, gå till tvättomat och torktumla lakan, städa mitt rum, gå och handla, hitta ett internetcafé och låna deras skrivare. Jag vet allt hur man roar sig jag. Men för att göra lördagen lite roligare ska jag nog ta mig en tur ner till Brick Lane också, och titta lite där.

Idag på väg hem från jobbet hände något roligt. Jag hade svängt in på affären "totally swedish" och köpt 2 st 750g burkar med Eldorado lingonsylt, det ska nämligen serveras "swedish meatballs" på jobbet nästa vecka och jag erbjöd mig att skaffa fram lingonsylt, för annars är det ju inte svenska köttbullar på riktigt. Men jag hade inte tänkt på hur tungt det skulle bli att cykla med 2 burkar sylt, plus all yoghurt och fruktsallad som jag fick med mig hem eftersom det är fredag. Så min fula rosa sportbag (som jag köpte på walmart och som min söta lilla amerikanska lilltös valde åt mig) blev jättetung. Eftersom jag hade yoghurt i den ville jag inte använda hantagen som ryggsäcksremmar, som jag vanligtvis gör, så jag använde axelremmen. Men sylten tyngde ner väskan mot bakdäcket på cykeln, och detta är resultatet:


It's a HOLE. Väldigt komiskt. Och nu har jag en väldigt bra anledning att köpa en ny, snygg (!!) väska. Perfekt. 
 


Kommentarer
Postat av: Linda W

Haha... Ja rosa är ju pretty much as good as it gets! :D

Postat av: Johannes

Haha. ja den väskan har ju jag tom burit några gånger;)

2010-02-13 @ 09:18:46
URL: http://bergqvizt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback