kort update.

Igår hämtade jag världens bästa Elisabeth på Liverpool street station. Lite lunch i magarna våra och sen begav vi oss ut för att ta kort på Londons ståtligaste turistattraktioner. Big Ben, London Eye, Westminster Abbey och så klart en promenad till Buckingham Palace. Och vem åker inte förbi i en bil om inte självaste Queen Elisabeth! Det är sant, vi såg Englands drottning, helt utan förvarning och bara så där.
Mysig tortilla middag och så 2 förkylningstabletter till efterrätt, som råkade innehålla koffein, så jag ägnade natten åt att stirra upp i taket.

Imorse blev vi väckta av att mr Brasilianare stod och trampade utanför rummet. Han hade bjudit hem en tjej som skulle titta på mitt rum. Problemet var bara att jag och Elisabeth låg där inne och sov. Jag blev pissigt sur, sa åt honom att han faktiskt måste säga åt mig lite innan om någon ska titta på rummet. (han har redan överaskat mig ett par gånger och frågat om någon får kolla på lägenheten, "visst" har jag svarat "när?" och svaret har blivit "NU" ingen förvarning så att man hinner städa, vilket jag inte tycker är helt schysst, det är ju faktiskt MITT rum, än så länge) Hans försvar var att han trodde att jag var på jobbet. JAHA. ??. Hur många främlingar har han släppt in på mitt rum när jag har varit borta? Kändes inte som en godkänd ursäkt. Sa till bruden han hade med sig att det bara var att titta, hon vågade knappt sticka in huvudet och sen försvann hon illa kvikt, jag tror inte att hon kommer att ta över mitt rum.

Idag blev det shopping på Oxford street, och vem sprang vi inte på inne på Selfridges om inte självaste Kate Moss. Mäkta häftigt! Middag på italiensk restaurang där vi nästan blev utsparkade för att servitören tyckte att vi åt alldeles för länge, och sen opera med Josse. Men alla tre var ganska överens om att det inte var en höjdare. Inte bra platser och skum handling på operan, hade den inte varit textad hade nog alla tre somnat inom 5 minuter.

Och på tal om sova så är det precis det jag tänker göra nu :)

godnatt.

Kommentarer
Postat av: Johannes

Kul att ni sett massa kändisar!



Stört det där med hon som skulle kolla rummet. Brasilianen verkar ju inte ha mkt till hjärncell..



Ha så kul med Kissbeth nu!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback