man blir less...

Är så trött på det här att jag inte ens orkar svära över det. Gick förbi cykeln och fick för mig att jag skulle kolla hur hårda däcken var, om de eventuellt behövde pumpas lite. Bakdäcket var alldeles tomt på luft. Suck. Tredje punkan på samma däck, på 2 och en halv månad. Första gången fick jag hjälp av brasilianske flatmaten, andra gången av en kille på jobbet. Men vem ska hjälpa mig nu? Har en reservslang hemma så jag fick för mig att bli miss handyman och göra det själv, "tjejer kan" och allt det där, men de visar sig att just den här tjejen inte alls kan. Jag fick inte ens av däcket av cykelhelvetet, trots hjälp av en hemsida, och jag vill ju inte förstöra cykeln ännu mer. Så nu är min vattentäta plan att ta med mig reservslangen och Anjas cykelpump till jobbet, cykla och hoppas att luften håller hela vägen (eftersom jag inte märkte något fel i fredags tar jag förgivet att det är pyspunka, hur som helst så tror jag inte att cykeln kommer att falla isär bara för att jag cyklar lite på ett tomt däck) och be min cykelkompis på jobbet att hjälpa mig att byta. Kul.


The son of a bitch itself.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback