Monday monkey

Jag är av den sanna övertygelsen att skadeglädje är den enda sanna glädjen. Nåja. Kanske inte. MEN, jag tror inte att man är helt ond om man njuter lite, bara lite, av att se människor man inte gillar svettas lite extra.

Just nu är klockan tjugo i åtta och jag är så uttråkad att jag på allvar funderar på att gå ut i köket och snacka lite med mr Brasilianare. Eller nej. Så desperat är jag inte, och med tanke på att våra konversationer knappt har bestått av andra ord än "hi" så är det knappast troligt.

Imorgon blir veckans sista arbetsdag, SWEET. Me like it. Och i övermorgon kommer Kissbeth, me like that even more... :)

Kommentarer
Postat av: Kissbeth

Det tokgillar vi:)

2010-02-16 @ 09:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback