sweet.

Inte kul att bo på ett ställe med bara en toa. Både jag och Anja måste kissa och vår brasilianare, som vi älskar att hata står i duschen.
Bara en dag kvar på arbetsveckan nu, en dag kvar att kliva upp kl 05.40. Har haft en riktigt sweet vecka utan stress och panik, idag hade jag knappt några kunder alls, bara stod där i min lilla kaffebar och tog det lugnt, I like it. Musikal imorgon och förväntningarna är skyhöga och påsen med maltesers är inhandlad och väntar på att öppnas imorgonkväll :)

Och på lördag blir jag förhoppningsvis av med min cykel, la upp en annons i måndags ju, fick bara 2 svar, en från nån loser som skrev "I'll give you 40" och en från tjejen som ska komma och kolla på den imorgon, jag hoppas, hoppas, hoppas att hon vill köpa den.

Och sen bara en arbetsvecka kvar, EN!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Skog

Vad händer sen?

2010-02-27 @ 15:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback