Varför ser du så smör ut?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Säg till om du vill att jag ska skicka över lite lugnande tabletter ;)
Och du - har man klarat av två griniga ungar så klarar man vad som helst ;)


Men Linnea! Vad är det du säger om mina älskade små skitungar? Som jag längtar jättemycket efter att få krama när jag åker dit i början av mars :P Men ärligt talat, på jobbet har jag ju en massa griniga kunder och det är mycket värre, och tidspress och grejer, inte kul.


MEN, verkar som om universum ville gottgöra mig för den kassa tisdagen jag hade, för igår och idag har varit alldeles utmärkta. Det har gått jättebra och jag har pysslat på utan att bli stressad eller utbränd, alldeles underbart. Och imorgon är det fredag, så även om imorgon blir värdelös så har jag ju helgen att trösta mig med. Och nästa vecka jobbar jag bara måndag och tisdag, sen är jag ledig, för Elisabeth kommer hit! :)


Dessutom sa jag upp mig idag, var lite smått nervös men det gick jättebra, tog med mig chefen lite avsides och sa att jag planerar att flytta, "vad trist" sa han och bad mig sen att ge honom en skriftlig avgångsansökan, och sen var det inte mer med det, jätteskönt att ha det gjort, och det kändes jättebra att han inte blev sur eller så. Så allt är bara bra :) Dessutom ska jag inte vara i köket sista veckorna utan i kaffebaren, så det blir en lugn och skön avslutning på min catering karriär, känns väldigt bra! 


Fniss, berättade för dem på jobbet att "butter" är det svenska ordet för "grumpy", och som ni ser i rubriken ledde detta till en del ordlekar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback