Happy friday.

Det är verkligen ingen bra vecka för mig tvättmässigt. Först blir alla mina vita kläder rosa, och idag råkade jag slänga in mitt passerkort från jobbet i tvättmaskinen. Kastade alltså inte in kortet rent bokstavligt utan byxorna vars ficka det låg i. Så nu är frågan om det fortfarande fungar. Jag hoppas det, för jag har ju redan råkat tappa jobbtelefonen i toalettstolen så att den gick sönder, och att sen en månad senare gå till chefen och säga att jag tvättade passerkortet skulle nog ge mig en stämpel som en aning klantig. Men det förtjänar jag antar jag.

I alla fall så rann den här veckan verkligen iväg mellan fingrarna på mig. Har ingen aning om vart den tog vägen. Helg IGEN. Men det gillar vi, och den här helgen blir det åter ett besök från Tyskland, har lovat att jag ska träffa dem på busshållplatsen, fast jag vet inte när de kommer än, vet inte hur länge de stannar och jag vet inte vad deras planer för helgen är. Intressant att se hur de har tänkt sig, speciellt när de inte ens har talat om när de kommer...

Nu är klockan tjugo i ett och jag klev upp klockan halv sex imorse, ska nog sova nu. Trevlig helg.

Ja just det, stod i köket och fixade middag när mr brasilianare gick förbi klädd i inget mer än en handduk virad runt höfterna, inte riktigt okej, tappade matlusten ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback