Ännu en helg som försvann.

Söndagkväll och jag offrar tv3s söndagsfilm för att skypa med värdfamiljen i Arizona. De borde komma när som helst, men de kan lika gärna dyka upp om en halvtimme, och det är lite drygt.

I alla fall så har den här helgen gått väldigt fort och jag kan egentligen inte komma ihåg vad jag faktiskt har gjort. En runda på stan igår och så film när syrran såg på VM, för sånt sysslar inte jag med. Idag har vi solat och chillat på en gräsmatta vid en motorväg, faktiskt mkt mysigare än vad det låter.
Och ja, någonting måste jag ju har gjort mellan dessa grejer, men jag kan liksom inte komma på exakt vad.

Som vanligt har jag söndagsångest, ni vet, när man vet att man har en hel jobbvecka framför sig, och fast man innerst inne vet att det kommer att gå bra, och att den kommer att gå precis lika fort som den förra, så mår man alltid lite dåligt över att helgen är över. Bara 3 och en halv veckar kvar att jobba nu innan det blir dags för semester. Nice!


Kommentarer
Postat av: Skog

Tack för din peppning härom dagen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback