En platspåse vid fotänden som prasslar.

Hrm. Dålig säljdag på jobbet idag, och det berodde banne mig inte på mig, bara en massa telefonsvarare och folk som var på semester, blä. Foten blir inte bättre, jag är LESS på att halta. Gör inte superont längre men grejen är ju att fettet i hälkudden är borta så varje gång jag sätter ner foten så gör det ont. Har dissat kryckorna bara för att det känns så onödigt och störande, det gör ju inte jätteont att trampa ner foten. Men efter tillsägelse från paps så ska jag börja ha dem imorgon, ska även gå till jobbet imorn, vill inte spendera mer pengar på spårvagn när det tar en kvar att gå till jobbet.

Tydligen så har jag dessutom fått brev från Swedbank. De skrev att de misstänker att någon stulit mitt bankkort och att de spärrat det och ska skicka nytt. Kollade mitt konto och nej, det är bara mina egna uttag och köp som finns där. Är antagligen för att jag gjort 3 stora uttag på bankomat för att betala hyran, men ändå, skumt att banken har sån järnkoll.

Imorgon får jag lön, jag mår bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback