Jag är trots allt ingenting annat än en blå blazer.

Lite fnissigt är det ju faktiskt att systern har hamnat på mitt jobb, av alla arbetsplatser som finns i hela Oslo liksom. Till saken hör också att medan jag är en simpel säljare så jobbar hon som kontorsmedarbetare, riktigt fancy med andra ord. Till exempel så har jag min arbetsplats ute i säljhallen bland alla andra säljare, inget eget skrivbord utan bara en plats som jag har paxat men som jag egentligen inte har någon äganderätt till. Systen där emot sitter i det inglasade kontoret med ett eget skrivbord. Inne på detta inglasade kontor finns en fruktkorg som räcker i flera dagar (!) och inte bara i 5 minuter.

Enligt mig kan allt som händer i ens liv kan kopplas och jämföras med vänner, och här är vad som kommer att hända mellan mig och syster:


Kommentarer
Postat av: Kissbeth

HAHAXD

2010-07-03 @ 14:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback