Jag gillar inte att springa, it SUCKS.

Blev rätt lagomt pissed off kl 2 i natt när jag väcktes av att Svinstian kom hem. Efter 2-3 veckors frånvaro är han alltså tillbaka. Och det med buller och bång. Jag har irriterande svårt för att somna i det här rummet eftersom det är så varmt och jag ligger och svettas och klibbar halva natten innan jag tillslut somnar. Därför blev jag riktigt förbannad när han började smälla i dörrar och vara allmänt högljudd när han kom hem. Till saken hör också att han inte var hemma på sin städhelg och inte hade bytt bort den med någon, och ingen ville ju göra jobbet åt honom så lägenheten var ostädad i flera veckor och blev bara smutsigare och äckligare för varje dag. Tillslut så blev det göteborgs-girlsen som fick ta tag i städningen, och diska hans disk som legat i vasken i flera veckor. Suck, jag saknar Somaliern. 

Jobbdagen började föresten rätt torrt, få salg och jag fick panik eftersom jag har en budget att hålla och en mållön som jag vill tjäna varje dag. Slutade dagen med att nå upp till både rätt lön och rätt antal salg, så det blev en bra dag tillslut. BRA. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback