Kommer hem om 3 dagar. (iiiiiiiiiiiiiiiiih)

Seg och långsam söndag. Vaknade klockan nio och kunde inte somna om, så på gott och ont blev den här dagen 2-3 timmar längre än vad den annars borde ha varit. Och nu är klockan inte ens sju och jag har gjort allt jag kan komma på att göra. Dvs; svarat på mail, läst bloggar, facebookat, sett på How I met your Mother, läst i min nya fina bok som jag efter bara ett par sidor verkligen tycker om, ätit, och sen börjat om och gjort allting igen. Börjar bli väldigt uttråkad och rastlös, hade det inte varit för foten så hade jag stuckit ut på en springtur eller promenad. Nu spöregnar det dessutom och det har gjort det större delen av dan. Ikväll blir det söndagsfilm på tv3 och så ska göra en "löpa och köpa" och fixa lite godis.

Vi är ju här för att spara pengar, men fan, känns som att hälften av min lön går till godis, och affären är för nära och min självdiciplin är alldeles för svag för att kunna göra något åt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback