tankar från en blå blazer.

19 salg idag, personbästa, hell yeah! Vet inte riktigt vad det var som gjorde att det gick så bra, fick in 4 salg på en och en halv timme och förstår inte alls hur det kan komma sig för jag var pissigt trött och var alldeles skrovlig i rösten av morgontrötthet. I alla fall så gick resten av dagen lika bra och jag svävade på moln hela dagen. Svävade lite för högt dock för när jag skulle gå på toa så smällde jag upp dörren alldeles för hårt, så att jag fick dörren rakt i pannan. Inte helt misslyckat, men med 19 salg i näven blir man inte ens upprörd över en bula.
-
Föresten så är fördelen med att vara sambo med syster att man har två garderober. Nackdelen är att hon också har det. Och den ännu nackigare delen är att hon börjar jobba en timme innan mig, så när jag kliver upp så är alla de snyggaste kläderna redan ute och vandrar...

Kommentarer
Postat av: josse

va bra att det går bra för dig!! när kommer ni till ösd??

2010-07-09 @ 13:15:16
Postat av: Johannes

Fan vad gött:) Det går oftast som bäst när man minst anar det på förhand:P

Nu går det bättre för mig i norge också, tack och lov:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback