Dancer in the dark.

Har varit en ganska tung vecka faktiskt, nackdelen med att vara telefonförsäljare är att humöret åker bergodalbana, ena dagen går det bra och man får bra samtal och allt flyter på. Andra dagen är folk bara otrevliga och man får inga sälj och helt plötsligt känner man sig värdelös och oduglig. Som tur är blev avslutet på veckan någorlunda uppåt, fick lite coaching av lagkaptenen och uppmuntran och beröm så jag är ändå ganska pepp till att jobba på måndag.

Idag är det grått och regnigt, perfek dåligt-väder-dag, jag och syster gick bort till stan för lite shopping och mcdonalds-glass så det har varit en ganska trevlig dag hittills. Sitter och klickar runt på datorn nu och systern befinner sig nere i källarn (fd sovrum till Somaliern och numera vårt vardagsrum.) och ser på fotbolls-VM, Riktigt mysigt där nere nu när vi har fixat så att tvn fungerar. Dock måste vi göra något åt högarna med myrgift, för det känns inte riktigt okej. 
By the way så finns det en säng där nere, så om någon vill komma och hälsa på så finns det en gästsäng som väntar ;)

Föresten såg grät jag som jag aldrig gråtit förr när vi såg Dancer in the dark igår, en av de bättre filmer jag någonsin sett.

och en annan grej också, har jag sagt att jag har blivit utkastad av mitt fosterland? Jag är inte längre skriven i Sverige och jag blir hela tiden trakasserad med brev som vill riktigt gnida in det i fejset på mig, inte okej.

Kommentarer
Postat av: Kissbeth

Vadå utkastad, vad menar du?:P

2010-06-12 @ 21:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback