Hon har ett hus på sin tröja.

Om vi nu ska prata sömn (vilket ni säkert inte hade några planer på att göra, men jag kom inte på någon bättre inledning så nu blir det så att ni hänger på) så slocknar jag vanligtvis fortare än ett ljus på kvällarna. Har jag där emot någon mental ohyra som ligger och gnager i bakhuvudet kan jag ligga vaken i timmar och bara gotta ner mig i ångest och nervositet enda tills jag däckar av ren utmattning och istället börjar drömma om det jag legat och panikat över. Resultatet är att jag vaknar dagen efter och känner mig som roadkill. 
Och nu när mitt jobb går ut på att antingen faila stort eller köra on the way to awesome så ligger jag vaken snurrar knut på mig själv. I alla fall så kom jag på en sak igår kväll, att jag ska börja träna så att jag inte orkar ligga och fundera så mycket. 

Sagt och gjort, springskor inhandlades idag och systern och jag gav oss ut i den norska solen upp på vårt berg. Underbart och alldeles superskönt att få springa av sig lite. Så nu mår jag gott och ska fira mig själv med lite havregrynsgröt till middag. Yes siiiiiiir.   


Kommentarer
Postat av: Skog

Jag förstår mig inte på människor som påstår att det är skönt att springa av sig. Jag tror att det är en stor gigantisk konspiration för att få oss latmaskar att börja träna...

Postat av: Johannes

Det är visst skönt att springa av sig Skog:)

Härligt att du börjat träna Mairon, om ett tag kommer du känna dig allmänt fit, piggare och gladare än innan:)

2010-06-23 @ 00:01:41
URL: http://bergqvizt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback