spårvagnen går utanför fönstret.

Ordning och reda, löning på...tisdag. Japp, japp, första lönen befinner sig nu på kontot, pengar som inte kommer att gå till resekassan utan som kommer att läggas på att göra sommaren extra somrig.
Förutom det så har dagen varit ganska kass, jag har hamnat i en svacka och av någon anledning kan jag inte sälja, vilket gör att jag känner mig värdelös, vilket gör att jag inte säljer, vilket gör att jag känner mig värdelös, ja, ni hajar grejen. För att muntra upp mig själv och för att fira löningen köpte jag ingredienser till kladdkaka och dagen blev genast lite bättre. Bara datorn slutar att fucka upp sig så ska jag dessutom boka tågbiljetter till hemresan i juli.
-
På tal om biljetter så har jag bestämt mig för att göra en sväng bort till Arizona i oktober, längtar, längtar, längtar.

Kommentarer
Postat av: Skog

"En sväng bort till Arizona"... du får det att låta som att det blir en liten avstickare på vägen hem från jobbet ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback