torsdag imorgon.

Det var fan inte kul att kliva upp imorse, springturen hjälpte inte alls, kunde ändå inte sova igårkväll. Vaknade och ville inte göra annat än att dra täcket över huvudet, krypa ihop till en boll och stanna där hela dagen. Men så får man inte göra när man är en arbetande kvinna. Det gick trööööööööööögt att sitta på telefonen idag. Dagen gick långsamt, kunderna var otrevliga, oförskämda och elaka och jag fick inga salg. Men fruktkorgen kom idag och team-kamraterna gjorde dagen lite rolig i alla fall, men ändå, en jävligt seg onsdag. Imorgon kan jag åtminstone trösta mig med att det är torsdag och bara 2 dagar kvar till helg. Och bara 5 dagar kvar till nästa säljkampanj. Där måste det gå bättre, det bara måste det.
-
Angående att springa så brukar inte jag tycka om det, har aldrig fått något "runner's high" och måste tvinga mig ut, med bra kondition är det inte mördande jobbigt, men inte heller särskilt kul. Där emot var jag så frustrerad och less igår att det faktiskt var riktigt härligt att få "springa" ifrån allt tänkande och skit. Ska springa igen imorgon, då lär det inte vara lika härligt, för då kommer jag att ha träningsvärk.
Borde gå och lägga mig men jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback