det har varit soligt och varmt idag, sommaren finns.

Hej, mitt namn är Mairon och jag ringer från rikstv. Klockan är tio i fyra och jag har suttit här sen nio. Du är den etthundraåttiotredje personen jag ringer och om inte du köper en tv-prenumeration av mig så kommer inte jag att få någon provision idag, så snälla herr norsk, KÖP rikstv, snälla.




Det gick inte så bra idag. Inget sälj. Men fruktlådan kom idag. Alltid lika spännande när klockan blir halv tre, om den ska komma eller inte. Den kommer nämligen inte på bestämda dagar, håller spänningen vid liv på kontoret och jag blir alltid lika lycklig när jag inser att fruktlådan står där, eftersom man har ögonen på skärmen så ser man aldrig när lådan ställs där, men rätt var det är, plötsligt så händer det, och lådan står plötsligt några meter bort och man kan springa dit och hämta sig en banan och några vindruvor.


Skog, jag kommer hem till yran, blir hemma ett par dagar och sen blir det Mallis med familjen, päronens 50-års dag ska firas med en vecka på stranden :)

Kommentarer
Postat av: Skog

Snacka om att bli glad över de små sakerna här i livet... ;)



Då ses vi kanske till yran ;)

Postat av: josse

ja!! ja kommer också hem lagomt till yran, saknar dig gullegull :P

2010-05-20 @ 12:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback