Grattis alla mamas.

Min fredag började inte så bra. Upptäckte att någon hade stulit min handduk inne i badrummet, när jag skulle torka händerna så fanns den inte där längre, min lilla magic towel med tulpaner på som jag fick av syster i födelsedagspresent. Borta. Någon jävel har alltså snott den. Börjar bli lite less på det här nu. För ett par dagar sen upptäckte vi dessutom att någon har nallat av vårt tvättmedel, och inte så lite heller, förpackningen är nästan tom.
I alla fall så fortsatte dagen som den började, sålde ingenting i fredags, så när jag lämnade jobbet var jag skitsur.
Helgen snart över, glass i solsken med utsikt mot hamnen, promenad upp till vårt berg, lyxmåltid med avocado och ugnsstekt potatis och ingen som helst beblandning med allt vad eurovision heter. Sucess!



Kommentarer
Postat av: Skog

Jag tror att jag kompenserade ditt ointresse av esc ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback