Endast Mairon är vaken.

Älskar att vara nattuggla när man vet att man får sova ut dagen efter. Pyssla på med lite ditt och datt. Spotify och bloggar, saker som man inte har tid för annars. Imorgon är jag ledig från jobbet. Och idag har jag shoppat :O
En grej jag stör mig lite på, och som jag verkligen inte var beredd på var hela den här "folkbokfördtjafset". Eftersom jag bodde i Norge i mer än 6 månader blev jag folkbokförd där. Och det får jag kastat i facet lite nu och då. Både hos tandläkaren och på apoteket. "Du bor utomlands" säger de. Något som låter mycket mer exotiskt än det faktiskt var. Men snart kommer jag att göra det. På RIKTIGT.
Ja! :D
-
(Och nä, bilden har ingenting med texten att göra. Den bara är där. Bara för att. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback