Hej mitt vinterland.

Tåget tog mig inte bara hem utan till vintern också. Har snöat non stop sen jag kom hem. Och hem, varför känns det alltid som att hemma är det enda som existerar när man väl är där? Varför känns det som att jag inte varit borta ifrån det en enda sekund? Märkigt det där, men på ett bra sätt ändå.
-
Sen jag kom hem har jag ägnat mig åt mission impossible, att få tag på bruden som är ansvarig för personalen på hemtjänsten, hon svarar inte i telefon och när jag gick dit idag var hon inte där. Där emot hade jag ett missat samtal från dolt nummer när jag kom hem. Får lite ont i magen när jag tänker på att det antagligen var hon som ringde. FAN. Blir det inte hemtjänst blir det ålderdomshem, där får jag garanterat jobba, och det känns himla nice :)

På tal om ingenting så måste väl ändå Lampenius vara ett ganska jobbigt efternamn att ha?

Mitt största problem just nu är att lillsyrran har lösenord på sin dator, och jag kan inte spela The sims 3 :(

Kommentarer
Postat av: Johannes

Haha, fattade inte lampenius först, men nu kan jag inte sluta garva, haha.

Postat av: Skog

Välkommen hem till kylan!



Vi måste ses något, när har fröken mairon tid?

2010-11-13 @ 01:29:21
URL: http://themansion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback