Imorgon är jag ledig.

Tycker att hela grejen med parasiter i vattnet är väldigt märklig. Att det ens händer. Något så självklart som att ta ett glas vatten ur kranen. Eller borsta tänderna. Och nu säger op.se att det kanske dröjer till 2011 innan den här soppan är bortspolad. Vilken TUR att jag bara behöver stå ut fram till den 27:de december. Men hörni, bara jag som tror att det kommer att kännas väldigt struligt med att koka vatten på julafton??
-
På tal om parasiterna så har jag fått för mig att de har flyttat in i min kropp. Det har bubblat lite i min mage idag och jag har haft lite ont i den. Jag VÄGRAR att bli magsjuk, det finns inte med i mina planeringar och det kommer inte att ske. No way!
-
Det slog mig nyss att om mindre än en månad så är jag arbetslös på andra sidan jorden. Läääängtar! :D

Kommentarer
Postat av: Johannes

Vattengrejen är sjuk. Tänk att jag snart kommer hem till det här, haha.

Koka vatten på julafton gjorde man kanske 1935, men att man ska behöba göra det 2010 hade man ju inte räknat med direkt..

Jag längtar också till att bli arbetslös på andra sidan jorden!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback