Ska hoppa in i bastun nu

Så har man gått från hemmaliggande, arbetslös soffipropp till omkringspringande, aktiv workoholic. Kunde inte ha varit mer nöjd. Har varit hemma i 7 dagar nu och har jobbat 5 av dem, har jobb de 3 kommande dagarna och kommer att tacka ja till fler om det bjuds. Pengar rullar in som de ska, jag har botat min ångest med trötta fötter, seg hjärna och lite ryggont. Och med ett stort leende på läpparna, för jag tycker att det är jätteroligt att ta hand om de söta små russinen.
-
MEN. Big problem, var har min jämtländska ådra tagit vägen? Det är som när man ska ta blodprov och sköterskan inte hittar blodådran. Jag DÖR för att det är så kallt. Minus elva grader och jag gnäller, stånkar och stönar. Ni ska bara veta vad synd det är om mig.

Kommentarer
Postat av: Johannes

Men gött att du får jobba mycket!:D

Haha, -11 är kallt, men tänk på mig i nordnorge:P Jag har inga vinterkläder förutom jackan med mig.(så går det när man förlänger ett jobb från sep till nov..)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback