Burn.

Jag är pissed. Inte nog med att slovenskornas gäster har varit här i 5 dagar nu. (13 personer på en toalett är inte okej, 10 fine, men fan inte 13). Inte nog med att de väsnas, tar upp all plats i köket så att man får svälta innan det finns plats vid spisen, inte nog med det. När jag gick in på toaletten stod MIN ansiktstvål på diskstället. Det var inte där jag lämnade den. Så jävla oförskämt att sno av någons prylar och sen inte ens ha hyfset att dölja det. FY FAN vad arg jag blir. Fine om man är så desperat/nyfiken/snål/what ever att man vill tvätta ansiktet med någon annans tvål, visst, det jag inte vet det lider jag inte av. Men att inte ens ställa tillbaka den i skåpet och sopa igen sina spår är så jävla fittigt. Fan vad arg jag blir!

Kommentarer
Postat av: Anja

ah jag forstar dig... tyckte att det var jobbigt att dela badrum + kok med cidy, och han var anda bara EN person :) bra beslut att flytta hem!!!

2010-10-27 @ 08:47:53
Postat av: Sveger

Man Mairon då, FITTIGT, vilka ord du anvænder! hihih

2010-10-27 @ 09:10:05
Postat av: Johannes

Haha, gillar dina bitska inlägg, fittigt, haha.

Men var ju rätt fittigt faktiskt. Men snart slipper du dina flatmates!:)

Postat av: Skog

Jag trodde aldrig att du var en person som sa FITTIG :O

2010-10-29 @ 21:37:12
URL: http://themansion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback