I Oslo igen, och vill egentligen inte vara det.

The wait is over. The Mairon is back in da house!


Eller ja, någonting sånt. Men det känns fint att folk tittar in i bloggen lite då och då, för att se om jag få för mig att skriva något eller inte.
I alla fall. Jag är "hemma" igen efter 10 underbara dagar i USA. Sammanfattar hela resan med dessa ord:
kramar från värdfamilj. Spralliga och gosiga värdbarn. Ny au pair från Kina = Snäll. Mysig stuga i de arizonska bergen. Kubb. Smores. Värme och solsken. Reunion med en gammal au pair-polare. Starbucks. Cheesecake factory. Shopping. Zoo. Utomhusbad. Glass. Hamburgare. Pizza. Godis. Kakor. Coca cola i never ending mängder. Och sen var det plötsligt över :/

Kommentarer
Postat av: syster

men övertala mamma så kommer jag till oslo så blir allt toppen!

2010-10-20 @ 16:36:40
Postat av: Skog

Men åh, vad mysigt du verkar ha haft det =)

Postat av: Johannes

Bra bilder!:) Kul att USA-resan blev bra:)

2010-10-21 @ 23:27:22
URL: http://bergqvizt.blogspot.com.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback