4 sure.

Egentligen har jag ingenting att skriva om, men jag vill ju inte svika mina 10-15 trogna läsare, blog awards nästa eller? Fast nä, den här bloggen har ju aldrig varit annat än ett öppet mail till kompisar så att de ska kunna hålla koll på mig när jag är ute och flänger, och har jag 15 pers som give a shit så är jag faktiskt väldigt nöjd och smickrad. Ännu gladare blir jag när folk jag inte känner läser och kommenterar, wow tänker jag, vem fan bryr sig om att läsa om vad lilla jag skriver liksom. Så till alla jag inte känner och som ändå läser min blogg; tack! :)
-

Ett litet treat till er alla; Låten Fuck off and die från filmen Torkel i Knipa, kan mkt väl vara den sjukaste filmen jag sett, någonsin.



Kommentarer
Postat av: Johannes

Åh, Torkel i knipa, haha.

Underbar film.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback