Dumt

Mail från Brilleland igår:
Hei Mairon,
vi fikk ikke gjennomført alle intervju før jeg drar på ferie nå i morgen, så derfor blir det ikke noen avgjørelse før i midten av september.
Vi tar kontakt. 
-
That sucks, tillbaka på ruta noll igen, på måndag inleds min andra vecka som arbetslös. Inte jättekul, men hellre det än telefonförsäljare, och det är också sant. 
-
Idag gick jag och Norea till svenska ambassaden, hoppas fan att Sverige är tacksamt över att vi tar vårt ansvar, för vi gick i över en timme för att ens ta oss dit, och köade i minst 30 min för att få lämna in rösten. Men det kändes bra, första röstningen ever för mig, heja miljöpartiet! 

Kommentarer
Postat av: Anja

YEY! jag visste inte att du var miljöpartist! GO GRÖNA!

Postat av: Johannes

Jag röstade också på miljöpartiet!:)

2010-09-05 @ 00:21:15
URL: http://bergqvizt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback