En höstig söndag och allt känns ganska bra.

Det börjar faktiskt falla på plats nu. Biljetterna till Sydney är bokade, visumet är fixat och om mindre än två veckor åker jag till USA en sväng för att pussa och krama på världens bästa värdbarn. Inte för att skryta, men min värdfamilj är världens bästa <3 Två värdföräldrar som är galnare än galnast och två små söta och bortskämda snorisar som jag under au pair-året älskade att hata, och som jag nu bara älskar att älska. Och så USA, bästa och knäppaste landet i världen. Längtar? Lite grann så där supermycket.
-
Lite orolig är jag dock över hur mkt jag kommer att få jobba i höst, veckan som kommer har jag bara EN dag schemalagd för jobb, hoppas verkligen att de ringer in mig fler dagar, inte bra annars.
-
Lång höstpromenad med syster idag, supernöjd med ersättaren till min gamla skinnjacka som blev stulen. 500 spänn på Cubus, nöjd.
-
Och idag fyller världens bästa Elisabeth år, GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback