För att summera det hela.

Kostnader som jag tvingats betala de senaste 2 åren på grund av otur/dålig tajming
USA förra våren, jag fastnar i sladden till min laptop, skärmen går sönder - 200 US dollar
USA förra våren, jag råkar köra lite för fort och blir fotad med fartkamera - 180 US dollar
Sverige förra sommaren, fick visdomstandsinflamation, - ca 800 svenska kronor
London i somras, jag räknade fel på hur mkt pengar jag hade på kontot, fick betala straffavgift - 86 brittiska pund
Idag i Oslo, böter i tunnelbanan - 750 norska kronor.
-
SUMMA: 5364 svenska kronor
-
Snart kommer syster hem från jobbet, och då har hon med sig en Häagen-Dazs Strawberry cheesecake till mig, för det är jag fan i mig värd.

Kommentarer
Postat av: Skog

Vet inte om jag ska strö salt i såren men... de där femhundra kronorna du slösade på en yranbiljett sved ju ganska bra dem med.

Postat av: Skog

Jag vet inte om jag ska strö salt i såren men... De där 500 som du brände på en yranbiljett i somras sved ju ganska bra.

2010-09-20 @ 20:49:05
URL: http://themansion.blogg.se/
Postat av: Johannes

Alltså Skog, haha.

Men fan vad segt med tunnelbanan! Hatar fan norskar och deras regler och sjuka priser på böter.

Hoppas glassen hjälpte lite iaf:P

2010-09-20 @ 23:07:21
URL: http://bergqvizt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback