Nämen.

Nämen hoppsan, där var jag på väg in till stan i godan ro när jag såg en kille som såg ut EXAKT som Oscar Linnros. Så otroligt lik att jag faktiskt helt odiskret och gloende vände mig om och tittade igen bara för säkerhetsskull. Men tänkte ändå att det kanske var en random kille som var snuskigt lik. Men nä, kollade upp på internet och han har en konsert här i Oslo ikväll. Så det var faktiskt Oscar. Coolt. Synd att det inte var en kändis som jag faktiskt gillar. Inte för att jag har något emot Oscar, men ändå, varför inte Håkan liksom? Varför inte Håkan?
Föresten så såg jag Kissie på flygplatsen på Mallis i sommar, men det är något jag helst hade sluppit. Och när jag ändå är igång med att namedroppa så har jag sett Kate Moss och Queen Elisabeth (Och det har Kissbeth också, det är de coolaste fynden på min lista), Tobbe Trollkarl, Björn Kjellman, Tommy Söderberg, Ola Salo (Absolut coolaste, har snackat med Ola, han tyckte att jag hade ett coolt namn) och hon som spelar Sookie i Gilmore Girls. Kommer inte på fler nu. Men storsyster är också mäkta ball, hon har fikat på samma café som självaste Håkan. Jag är avundsjuk.

Kommentarer
Postat av: jorun

jag har också träffat ola salooo. och du skulle inte ha pratat med han om det inte vore för mig :P jag har fikat på samma fik som annika norlin. inte lika coolt med.... :D

Postat av: Kissbeth

Snacka om att jag hade flyt på min Londonresa;) För att skryta lite så har jag pratat med Annika Norlin och förklarat min kärlek till hennes musik och hur jag grät på hennes konsert och massa annat "jag är ditt största fan"- jobbigt;) Jag var lite full, men vad gör man inte? Hon var förövrigt på Kluksfestivalen, en av hennes favvofestivaler tydligen. Ja, jag är från Kluk och ja, jag är nördig som skryter;)

2010-09-23 @ 11:22:53
Postat av: Skog

Ohh, oskar! Me like a lot.



Jag har bara konstiga kändisar på min lista. Har sjungit på scen och jobbat backstage med Anna Book, har också sett Kissie (men det borde ju ge minus-poäng), har träffat Maud Olofsson och Göran Persson. Har pratat med Paolo Roberto, Shan Atci, har varit förband till Martina Haag (på bokmässan, fråga inte ens). Har träffat Helge Skoog, Lars Ohly, Ernst Billgren och en massa författare. Sedan går det bara utför på listan.

2010-09-23 @ 17:35:55
URL: http://themansion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback