Arlanda by night

Måste säga att jag är imponerad av donkens free hotspot, jag sitter en våning nedanför och har ändå bra signalstyrka. Tack mcdonalds!
Tågresan hit gick väldigt bra, med undantag av några ögonblicks panik när jag inte hittade min resväska. Men det gick bra, slutet gott allting gott. Nu lyssnar jag på Vaken i p3 som spelar Celine Dion. My heart will go on.
-
Klockan är halv två nu och jag har gett upp försöket att somna på bänken jag befinner mig på. Det är inte så lätt när man har blivit tillsagt av sin ömma moder att hålla i sitt bagage som om ens liv berodde på det. Det är svårt att somna då. Men jag har vilat ögonen i nån timme och kör nu på en uppesittarnatt. Så kan jag sova på flyget sen.

Kommentarer
Postat av: Johannes

Lycka till och ha kul nu i USA!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback