Chandler, AZ.

Är framme och allt är frid och fröjd. Slutet av resan var inte rolig, tydligen så var det inte ett direktflyg mellan Newark och Phoenix, var tvungen att mellanlanda i Cleveland. Jippie. Sitta timmarna på planet var jag sjukt less. Och det hjälpte inte att jag hade en 88-årig snubbe bredvid mig som snackade om sina höftoperationer.
Men nu är jag här, klockan är kvart över nio på kvällen och Callie är jätteledsen över att jag inte vill att hon och Braedin sover inne hos mig. De har gjort det de två senaste nätterna och det har varit jättemysigt. Problemet är bara att med en 7-åring och en 5-åring i sängen så är det omöjligt att sova.
-
-
Idag har vi firat Father's day, och här är det en riktigt big deal, Clint har blivit firad som om det vore hans födelsedag och Brandis föräldrar har varit över på lunch. Och så har vi badat i poolen, förstås. :)

Kommentarer
Postat av: Anja

Härligt att du kom fram tryggt och säkert! Hahaha du kunde ju ha gett igen med att berätta för gubben om alla dina visdomstandsproblem ;) hoppas du får det superbra nu!!!! Puss och kram

Postat av: Kissbeth

Skönt att du kommit fram iaf :) Jag gissar att dom toksaknat dig! Hoppas att dom tar hand om dig nu när du är där. Du får gärna maila deras adress också så att jag får utnyttja dig! ;) Ha det fint <3

2011-06-20 @ 13:14:15
Postat av: Skog

Åh, skönt att din neverending journey tagit slut. Njut av värmen, här är det regn regn regn. Du valde rätt månad att åka i!

2011-06-23 @ 01:23:10
URL: http://themansion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback